Week 1

24 oktober 2016

Ik ga beginnen aan mijn 2e week.
Mijn eerste week was best oke, heb al veel dingen gedaan (buiten de organisatie) zoals een hele dag auroville een rooftop party en lekker een dagje zon zee en strand! Dat alles zo vies is vind ik steeds minder erg, en communicatie met de bevolking gaat ook wel iets beter. Een kleine val gemaakt met de scooter dus ook al een ziekenhuis gezien.. hopen dat me knie een beetje snel dicht wilt, nog voor de moezel komt. Ik hoop deze week echte taken te krijgen bij Sharana zodat ik kan gaan doen waar voor ik hier kwam. Nu is het eigenlijk alleen nog maar sochtens om 9uur aanwezig zijn, een uur of 2 later kan ik een beetje mappen door kijken. En dan tot 4 daar mee bezig zijn, met veel pauzes. Omdan om 6uur binnen te zijn want dan is het donker.. maar het zal best goed komen.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bab Enter:
    24 oktober 2016
    Hoi Robin, we gaan je volgen hoor! We wensen je een mooie tijd en vinden het heel stoer dat je dit doet! Groetjes uit Doetinchem, Bab en Ruud
  2. Hinke:
    25 oktober 2016
    Nu al spannende dingen beleefd! Wat dacht je, gelijk maar even de gezondheidszorg checken?.
    Wij kijken uit naar je volgende avonturen.
    Rob en Hinke