Naar huis

6 februari 2017 - Puducherry, India

De laatste tijd was heel leuk, met Meanne heel veel leuke dingen gedaan zoals naar Kerala geweest, Gingee en Bahour. Veel pleciale momenten mogen mee maken met hele aardige mensen die we hier hebben ontmoet. In Kerala een backwatertrip gedaan en in Ooty een bergstoomtrein genomen wat ons voor 4 uur lang hele prachtige berglandschappen gaf! In Munnar naar de thee plantages geweest wat ook wel de groene zee word genoemd. Dus echt vakantie ook gehad hier in het prachtige India. Toch heb ik besloten om samen met Meanne weer terug te gaan naar Nederland, dus vanavond vertrekken we naar het vliegveld. Na bijna 4maanden van hele mooie bijzondere en ook lastige momenten is het voor mij tijd om nu afscheid te gaan nemen van de organisatie waar ik veel heb geleerd en gedaan, van de super lieve kinderen waar ik toch stiekem wel een beetje moeite mee heb om doei tegen te zeggen en van een paar geweldige vrienden die we hier hebben ontmoet! Ik heb hier een geweldige tijd gehad die ik nooit zal vergeten, en ik ben blij dat Meanne mij heeft opgezocht waardoor de laatste 5weken pas echt onvergetelijk zijn geworden!

1. Attie:
    6 februari 2017
    Robin, goede reis terug en ik ben benieuwd naar al je ervaringen en hoop ze gauw met je te kunnen delen.
  2. Hinke:
    6 februari 2017
    Hele goede reis meissie!
    Je hebt een prachtige ervaring erbij die niemand je af kan nemen.
    Welkom thuis.