Hier ben ik weer

13 december 2016 - Puducherry, India

Ik heb lang niks geschreven, omdat het niet heel veel spannends is gebeurd en omdat ik daar niet zo veel zin in had.
Maar hier weer een update van afgelopen maand.
Op werk gaat alles rustig, veel vrij gehad (door cyclonen die toch overwaaide, feestdagen en een belangrijke politicus die is overleden).
Heb zo tijd voor mezelf gehad, lekker rustig aan gedaan en naar het strand en Gingee geweest, zal er binnen kort weer wat fotos op zetten. Ook heb ik dagen in "the office" (het hoofdgebouw van Sharana) gewerkt aan jaarrapporten. Ook al is het heel leuk met de kinderen, merk dat ik het heel fijn vind om afwisseling te hebben. Zoals op zaterdagen ga ik nu naar een andere locatie waar ik met kinderen werk die wat ouder zijn en ook al wat Engels spreken. Ik knutsel en verf dan gewoon lekker met ze mee. Omdat ik had gevraagd wat meer te sporten met ze, kan is sochtens voor dat de art therapie begint met ze rennen, voetballen, of een ander spel die ik bedenk voor die dag.
Vincent is ondertussen naar huis, en ben hier nu als enige vrijwilliger. Heb voor mezelf besloten deze maand te gebruiken voor mijzelf, kijken wat ik wil als ik terug ga, studie en wonen enzo.
Ik heb heel veel zin in januari en we hebben al veel leuke dingen gepland (ik dan haha, Meanne heeft geen keus).