Week 2

30 oktober 2016

Het is al weer 2 weken geleden dat ik met mijn grote tas naar Schiphol ging. Deze week voelt al weer meer vertrouwd. Ben deze week begonnen op het project van de pre-school, waar ik met een groep van ong 20kinderen van 4/6 jaar werk. Deze week ben ik alleen nog maar een groot levend klimrek voor de kinderen maar over ong een week ga ik ook beginnen met het helpen van de dag voorbereiding, dingen organiseren en de dag afsluiten als alle kinderen naar huis zijn.
Het is nu Diwali, dat is een nationaal feest wat dit hele weekend is. Daarom was ik vrijdag ook al vrij, gister ben ik bij de Fransen gaan eten samen met de "crazy neighbor". En de avond afgesloten op de rooftop van hun appartement.
Door de weeks ga ik veel met Vincent om, een van de Franse, en gaan dan samen eten (we houden allebij niet van koken) of zoals vanochtend om 5.45 uur al naar het strand om de zonsopkomst te kunnen zien, jammer genoeg was het te bewolkt en hebben dus niks gezien haha. Maar daarna wel lekker ontbeten.
Ik merk dat het soms wel lastig is hier alleen te zijn, en omdat ik in het donker niet meer echt alleen over straat kan ga ik dus meestal vroeg naar bed.
Toch merk ik dat het goed is om hier te zijn, ondanks soms moeilijke momenten.

1. Attie:
    31 oktober 2016
    Robin, je bent een kanjer. Ben benieuwd naar je "crazy neighbor".