Week 3

9 november 2016

Het is hier nu half 9 sochtends en zit samen met Rani (de juf) en zitten te wachten op de kinderen. Krijg ook net te horen dat in eens de 500 en 1000 briefjes (€7 en €14) niet meer gebruikt worden haha. Toch handig werken met lokals.
Ik probeer elke keer zondag om maandag er iets op te zetten, maar zoals jullie merken is het al woensdag. Ben elke dag van half 9 tot 6 aan het werk (tegenwoordig zelfs in mijn middagdutjes tijd :( ) tot 4uur bij de kinderen en daarna een beetje administratieve dingen. De mensen waarmee ik moet werken beginnen ik langzaam meer aan te wennen en zij volgensmij ook aan mij. Krijg ook steeds meer taken en de kinderen leren me ook steeds beter kennen. Toch merk ik dat ik niet de grootste kinder liefhebber ben, maar als je ze wat beter kent zijn het stuk bij stuk schatjes. In de avond ga ik veel met Vincent om, vaak samen eten of naar vrijwilligers van een andere NGO. Ben daarom de laatste week weinig alleen geweest. Ik ga voortaan op zaterdag naar een andere locatie van Sharana waar ze art-therapie krijgen en lekker kunnen buiten spelen. Dat is denk ik wel de leukste dag, op de zondag na want dan kan ik echt een beetje India buiten Pondy ontdekken. Afgelopen zondag naar een vogelnatuurgebied geweest wat wel tegen viel maar daarna een dorp ingegaan waar nooit blanken komen en veel mensen een hand of een foto wouden, heel bijzonder om mee temaken. De kinderen komen nu toch wel snel binnen dus moet weer aan het werk. Ik hou van jullie <3
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hinke:
    9 november 2016
    Lieve Robin,

Fijn te lezen dat je al een beetje begint te wennen en dat je leuke contacten hebt gekregen. Ik heb wel bewondering voor je hoor! Ik mocht destijds van Pake en Beppe een jaar met een uitwisseling naar Amerika maar durfde niet! Bang dat ik heimwee zou krijgen maar ook omdat ik toen net een vriendje had. Laf, want met dat vriendje is het niets geworden ;) en van heimwee wordt je alleen maar sterker.
    Ik blijf je volgen! Veel plezier en succes.
    Liefs, Hinke