1e dag

18 oktober 2016 - Puducherry, India

Na 2 goede vluchten aangekomen in Chennai, toen met een 4uur durende taxi rit in alle gaos naar Pondicherry. Toen we daar aankwamen namen 2 mannen en 3 meiden uit frankrijk mij mee naar mijn appartement, die alles heeft, een "grote" keuken, 2pers slaapkamer een leef kamer met tuinstoelen en een badkamer met douch! Na een nacht in de leefruimte te hebben geslapen om dat de ventilator stuk is in mijn slaapkamer , vroeg opgestaan om 2uur door Pondicherry te lopen. Wat een mooie maar vieze stad! Toen goed en fijn ontvangen bij Sharana en al een rondleidinkje gehad daar een van de Franse meiden. Nu maar rust houden en hopen dat ik mijn appartement kan vinden.. poging 1 is namelijk mislukt.

1. Attie:
    19 oktober 2016
    Robin, ik ga mij verheugen op al je verhalen. Gezellig om allerlei andere nationalitieten te gaan ontmoeten. "Pondicherry" (Pont=brug over de rivier de Cherry) was een grote Franse kolonie, daardoor zijn er nog heel veel banden met Frankrijk. Heel veel namen lijken ook wel frans. Fijn dat je airco gemaakt is, een goede nachtrust doet wonderen. En ja, idioot zo snel als het daar bij de evenaar binnen een paar minuutjes opeens helemaal donker is. Aan de kust ziet je de zon in een paar minuten uit zee opkomen. Prachtig. En als je een beetje gaat wennen, dan is een half jaar vast niet zo lang. Ik kijk uit naar meer nieuws.
  2. Ellen:
    19 oktober 2016
    Wat ben ik super trots op jou dat je die reis helemaal alleen hebt gemaakt! Nog even en dan is het leven daar bijna net zo vanzelfsprekend als hier in nederland en droom je de weg naar je huis.
    Hoop snel weer van je te horen!
    Dikke kus!